28. studenoga 2013.

Prekrivač za bračni krevet handmade



 Dugo me nije bilo.....Što ne znači da se nije radilo!!!!


Prije dva mjeseca dobila sam narudžbu da napravim prekrivač kombinacijom šivanja i kukičanja. Iako to nisam nikad radila rečeno mi je da se zna da ja to mogu!!!!



E sad....nije bilo posebnih želja osim da bude šareno i da bude puno malih kockica....






 Za početak sam skrojila 72 kocke....od raznih šarenih materijala.


 Sad sam mogla počet šivat....



Te 72 kocke sam podjelila  i sašila 20 večih kocki...
                   










                                            


 Zatim sam kukičala trake dužine 240 cm i širine 230 cm. Za dužinu trebalo je 5 traka a za širinu 6 traka....

 
Onda sam se opet vratila na šivanje....Svih 20 kocki sam spojila s kukičanim trakama....i dobila prekrivač dimenija 230x240...




 Kad sam raširila prerivač na krevet....nešto mi je još uvijek nedostajalo....



 Naravno vratila sam se opet na kukičanje...i obrubila unutar svih 20 kocki volančićima i sve vanjske rubove.






I to je to....Napravila sam prekrivač za veliki bračni krevet!!!!!


Broj komentara: 5:

  1. How pretty! Well done! I remember, I was doing something like that when I was study at school))) Thank You for sharing such a nice post!
    Gladly followed you with GFC, hope you can do same;)
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    OdgovoriIzbriši
  2. To pregninjalo mi je zelo všeč.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši